نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1066
-
الف
+

سریال «روزهای بد به در» جایگزین «زاویه هفتم» می شود+ تصاویر

سریال «روزهای بد به در» روز یکشنبه 28 حوت (اسفند) سال 1401 از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال در حال نشر «زاویه هفتم»، روز یکشنبه 28 حوت (اسفند) سال 1401 خورشیدی سریال «روزهای بد به در» از این شبکه نشر خواهد شد.

سریال «روزهای بد به در» به کارگردانی «سعید آقاخانی» و تهیه کنندگی «ایرج محمدی» و «مهران مهام» محصول سال 1393 خورشیدی می باشد.

داستان این سریال دربارهٔ اردشیر، خدمتکار یک مکتب (مدرسه) است که همراه فامیل خود برنامه‌ریزی کرده تا مراسم جشن نکاح (عروسی) پسرش را شب عید در مدرسه برگزار کند، اما ناگهان حکم تقاعد (بازنشستگی) او می‌آید و خانواده باید مدرسه را تخلیه کنند، همین مسئله باعث می‌شود تا برنامه‌ریزی های آن ها به هم بریزد، اما همه آن‌ها دست به دست هم می‌دهند تا مشکلات را پشت سر بگذارند و مراسم را برگزار کنند.

روزهای بد به در

«هومن برق‌نورد»، «مریم امیرجلالی»، «مهران غفوریان»، «لاچین دربندی»، «مهران رجبی»، «بیژن بنفشه‌خواه»، «مهرناز بیات»، «سیده شیما سلیمی»، «غلامرضا نیکخواه»، «کریم قمهران ربانی»، «بهشاد شریفیان»، «امیررضا میرآقا»، «حامد اخباری» و «محمدرضا شیرخانلو» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

بر اساس این گزارش، سریال «روز های بد به در» از روز یکشنبه 28 حوت (اسفند) 1401، هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر